Dofinansowanie zakupu komputerów dla dzieci byłych pracowników PPGR

Drukuj
wtorek, 12, październik 2021

Informujemy, że trwa nabór wniosków na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR-ów.

Z pomocy mogą skorzystać uczniowie szkół podstawowych i średnich:

mieszkający w miejscowościach, w których funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej i których rodzice, opiekunowie prawni, dziadkowie lub pradziadkowie pracowali w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.

 

Wniosek oraz oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów lub pełnoletnich uczniów wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Ostaszewie ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, na załączonych wzorach wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, w terminie do 25 października 2021 roku do godziny 15.30 (decyduje data wpływu do urzędu).

Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane.

 

Celem projektu jest wsparcie rodzin z dziećmi z terenów popegeerowskich w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu. Dofinansowanie będzie można otrzymać na sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny, laptop lub tablet) z niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiającym pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami wraz z ubezpieczeniem.

Projekt jest finansowany z funduszy europejskich. Z pomocy skorzystają mieszkańcy 880 gmin, na terenie których działały Państwowe Gospodarstwa Rolne.

 

Gmina zastrzega, że w przypadku nie otrzymania pełnego dofinansowania na zadanie, wprowadzi dodatkowe kryteria wyboru osób uprawnionych do udziału w programie.

 

 

Załączniki do pobrania::

 

 

 

Wednesday the 1st.
Template © FreeTemplateSpot and TopOnlinePoker - All rights reserved.
Na tej stronie zastosowano mechanizm ciasteczek. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie mechanizmu ciasteczek zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.